בניית חניות וירטואליות

ראשי >סוגי אתרי אינטרנט>בניית חניות וירטואליות
חניות וירטואליות או אתרים של מסחר אלקטורני הינם אתרים אשר מציגים מוצרים ומאפשרים ללקוח לרכוש באתר את המוצר .
בעבר לקוחות היו צריכים להגיע לחנות פיזית על מנת לבצע רכישה, כיום הכל הרבה יותר זמין ופשוט, אפשר לבצע הזמנות דרך האתר.

היתרונות להקמת חנות וירטואליות הינם רבים:

עליות תפעול- האופציה שהייתה קיימת בעבר הינה חנות פיזית מה שחייב את בעלי החניות בעליות לא קטנות, הוצאות חשמל, מים, ארנונה ועוד. בעידן של היום האופציה של חנות וירטואלית משמעותה חסכון משמעותי בהוצאות היות ועליות התפעול של האתר שוליות בהשוואה לחנות פיזית.
נגישות ללקוחות- הרבה פעמים לקוחות לא יגיעו לחנות כי המיקום בעייתי, אין חניה, פקקים, רחוק מהבית. חנות וירטואלית עונה על צורך זה. היא מאפשרת ללקוחות להזמין את המוצרים בנוחות בביתם, ולקבל במשלוח את המוצרים. הפוטנציאל השיווקי כאן הוא אדיר, אפשר לפנות לקהל רחב יותר, כל מה שהוא צריך זה מחשב או אפילו טלפון נייד כי האתרים שלנו מותאמים גם לפלטפורומות כגון- מכשירים  סלולארים.
הזמנה מכל מקום- . גם אם הלקוח בחול, הוא עדיין יכולה לבצע הזמנה דרך האתר, מכל מקום ובכל זמן.
שעות פעילות- הפעילות באתר הינה 24 שעות ביממה. לקוח יכול להיכנס בכל שעה לאתר ולבצע הזמנה באתר.
כל אחד יכול- תהליך בניית האתר בנוי בצורה שהוא מתאים לכל אדם המעוניין לפתוח אתר. בשונה מתהליך פתיחת חנות פיזית, חנות וירטואלית מצריכה הרבה פחות זמן ומשאבים כספיים.


בניית חנות וירטואלית בחברת StarVision

 
הניסיון הרב שרכשנו בעולם האתרים במרוצת השנים עזרה לפתח מערכות ניהול אתרים שעומדות בחוד החנית מבחינה טכנולוגית במטרה למקסם את המכירות והפעילות באתר, אנו שוקדים כל הזמן לפתח עוד אלמנטים במערכת ובמגמת שיפור תמידי.


המערכת ניהול האתר כוללת בין השאר:

  • מערכת הזמנות משוכללת- כל לקוח, גם אם לא סיים את הרכישה באתר מתועד במערכת. כל ההיסטוריה של המוצרים שרכש או התעניין נשמרים במערכת. בתור בעלי האתר תוכלו לעדכן את הלקוח דרך המערכת מה קורה עם ההזמנה שלו, לעדכן סטטוס טיפול, לציין לכם הערות פנימיות ועוד.
  • מנגנון UPsale – מאפשר הגדלת מכירה למוצר, ניתן להציע ללקוח אופציות ומוצרים משלימים למה שכבר רכש - יתרון
  • מנגנון השוואת מוצרים- מאפשר ללקוחות להשוות בין נתוני מוצרים שונים באתר.
  • מנגנון פילוח מתקדם -מאפשר פילוח על פי פרמטרים, למשל לפי מחיר.
  • מוצרים במבצע- מאפשר לקבוע האם מוצר הוא במבצע והמערכת תציג אותו עם חותמת ההנחה.
  • מנגנון ייבוא/ יצוא- את המוצרים ניתן לעלות לאתר או ליבא את כל רשימת המוצרים הקיימת כבר באתר במכה אחת דרך טבלת אקסל.
  • ניהול לקוחות רשומים- מאפשר הצגת מחירים שונים ללקוחות רשומים באתר, שליטה ע"י מנהל האתר.
  • ללקוחות המעונינים לפרסם ב"זאפ" - התממשקות מלאה לזאפ.
  • מנגנון "זאפ מתקדם"-מאפשר לראות מה המתחרים עושים בתוך מע' הניהול,קביעת מחיר מינימום, בניית "תקן קנייה חכמה זאפ".- יתרון
  • מערכת דיוור, אינטגראלי עם מערכת האתר, מאפשר לסמן את המוצר ולשלוח - יתרון
  • אתר לסלולאר/טאבלטים כלול – יתרון
  • חנות לפייסבוק- הלקוחות שלך נמצאים גם בפלטפורמה הזאת ולכן גם אתה צריך להיות שם. החנות בפייסבוק אינה מצריכה ממך עבודה כפולה. כל המוצרים שנמצאים באתר מתממשקים לחנות בפייסבוק ומתעדכנים בהתאם לאתר. הלקוח יוכל לבצע רכישה דרך החנות בפייסבוק מבלי לצאת לאתר.
  • מודול גוגל מלא באתר , הכולל קישורים ידידותיים בעברית ללא "פרמטר זבל" , מפת אתר, שליטה על מילות מפתח וכו... – יתרון .

ועוד..




לחברת StarVision ניסיון רב עם הקמת חניות וירטואליות, החל מעסקים בתחילת הדרך ועד עסקים גדולים. אנו יודעים לבצע את ההתאמה הנכונה גם מבחינת עיצוב האתר, חווית המשתמש באתר ועד המערכות ניהול שמתוחזקות ומעודכנות באופן שוטף ע"י צוות הפיתוח.


דוגמאות לחניות וירטואליות (קישור )
 
חניות וירטואליות או אתרים של מסחר אלקטורני הינם אתרים אשר מציגים מוצרים ומאפשרים ללקוח לרכוש באתר את המוצר .
בעבר לקוחות היו צריכים להגיע לחנות פיזית על מנת לבצע רכישה, כיום הכל הרבה יותר זמין ופשוט, אפשר לבצע הזמנות דרך האתר.

היתרונות להקמת חנות וירטואליות הינם רבים:

עליות תפעול- האופציה שהייתה קיימת בעבר הינה חנות פיזית מה שחייב את בעלי החניות בעליות לא קטנות, הוצאות חשמל, מים, ארנונה ועוד. בעידן של היום האופציה של חנות וירטואלית משמעותה חסכון משמעותי בהוצאות היות ועליות התפעול של האתר שוליות בהשוואה לחנות פיזית.
נגישות ללקוחות- הרבה פעמים לקוחות לא יגיעו לחנות כי המיקום בעייתי, אין חניה, פקקים, רחוק מהבית. חנות וירטואלית עונה על צורך זה. היא מאפשרת ללקוחות להזמין את המוצרים בנוחות בביתם, ולקבל במשלוח את המוצרים. הפוטנציאל השיווקי כאן הוא אדיר, אפשר לפנות לקהל רחב יותר, כל מה שהוא צריך זה מחשב או אפילו טלפון נייד כי האתרים שלנו מותאמים גם לפלטפורומות כגון- מכשירים  סלולארים.
הזמנה מכל מקום- . גם אם הלקוח בחול, הוא עדיין יכולה לבצע הזמנה דרך האתר, מכל מקום ובכל זמן.
שעות פעילות- הפעילות באתר הינה 24 שעות ביממה. לקוח יכול להיכנס בכל שעה לאתר ולבצע הזמנה באתר.
כל אחד יכול- תהליך בניית האתר בנוי בצורה שהוא מתאים לכל אדם המעוניין לפתוח אתר. בשונה מתהליך פתיחת חנות פיזית, חנות וירטואלית מצריכה הרבה פחות זמן ומשאבים כספיים.


בניית חנות וירטואלית בחברת StarVision

 
הניסיון הרב שרכשנו בעולם האתרים במרוצת השנים עזרה לפתח מערכות ניהול אתרים שעומדות בחוד החנית מבחינה טכנולוגית במטרה למקסם את המכירות והפעילות באתר, אנו שוקדים כל הזמן לפתח עוד אלמנטים במערכת ובמגמת שיפור תמידי.


המערכת ניהול האתר כוללת בין השאר:

  • מערכת הזמנות משוכללת- כל לקוח, גם אם לא סיים את הרכישה באתר מתועד במערכת. כל ההיסטוריה של המוצרים שרכש או התעניין נשמרים במערכת. בתור בעלי האתר תוכלו לעדכן את הלקוח דרך המערכת מה קורה עם ההזמנה שלו, לעדכן סטטוס טיפול, לציין לכם הערות פנימיות ועוד.
  • מנגנון UPsale – מאפשר הגדלת מכירה למוצר, ניתן להציע ללקוח אופציות ומוצרים משלימים למה שכבר רכש - יתרון
  • מנגנון השוואת מוצרים- מאפשר ללקוחות להשוות בין נתוני מוצרים שונים באתר.
  • מנגנון פילוח מתקדם -מאפשר פילוח על פי פרמטרים, למשל לפי מחיר.
  • מוצרים במבצע- מאפשר לקבוע האם מוצר הוא במבצע והמערכת תציג אותו עם חותמת ההנחה.
  • מנגנון ייבוא/ יצוא- את המוצרים ניתן לעלות לאתר או ליבא את כל רשימת המוצרים הקיימת כבר באתר במכה אחת דרך טבלת אקסל.
  • ניהול לקוחות רשומים- מאפשר הצגת מחירים שונים ללקוחות רשומים באתר, שליטה ע"י מנהל האתר.
  • ללקוחות המעונינים לפרסם ב"זאפ" - התממשקות מלאה לזאפ.
  • מנגנון "זאפ מתקדם"-מאפשר לראות מה המתחרים עושים בתוך מע' הניהול,קביעת מחיר מינימום, בניית "תקן קנייה חכמה זאפ".- יתרון
  • מערכת דיוור, אינטגראלי עם מערכת האתר, מאפשר לסמן את המוצר ולשלוח - יתרון
  • אתר לסלולאר/טאבלטים כלול – יתרון
  • חנות לפייסבוק- הלקוחות שלך נמצאים גם בפלטפורמה הזאת ולכן גם אתה צריך להיות שם. החנות בפייסבוק אינה מצריכה ממך עבודה כפולה. כל המוצרים שנמצאים באתר מתממשקים לחנות בפייסבוק ומתעדכנים בהתאם לאתר. הלקוח יוכל לבצע רכישה דרך החנות בפייסבוק מבלי לצאת לאתר.
  • מודול גוגל מלא באתר , הכולל קישורים ידידותיים בעברית ללא "פרמטר זבל" , מפת אתר, שליטה על מילות מפתח וכו... – יתרון .

ועוד..




לחברת StarVision ניסיון רב עם הקמת חניות וירטואליות, החל מעסקים בתחילת הדרך ועד עסקים גדולים. אנו יודעים לבצע את ההתאמה הנכונה גם מבחינת עיצוב האתר, חווית המשתמש באתר ועד המערכות ניהול שמתוחזקות ומעודכנות באופן שוטף ע"י צוות הפיתוח.


דוגמאות לחניות וירטואליות (קישור )
 
אם אתם מעצבים או מקדמי אתרים, או בונים אתרים או פשוט מעונינים להרוויח כסף כהכנסה נוספת ?

יש לנו הצעה מענינת עבורכם,
הירשמו עוד עכשיו לתוכנית השותפים והמשווקים (
Affiliates) שלנו, ותוכלו גם אתם להרוויח הכנסה פאסיבית ועמלות גבוהות ללא מאמץ.